2011-02-24
 15:44:00

i´m ninja whit h.

tjenixen på er.
jag har gjort en ny random blogg och jag hoppas att ni tycker min blogg kommer ha intressanta inlägg osv. designen är tillfällig, men den såg så tråkig ut när den bara var helt vit. så ni får helt enkelt stå ut med denna designen, hehe.

solen har varit framme hela dagen och de känns riktigt najs faktist, jag vill bara ha lite vår nu om man säger så, är så trött på det kalla vädret och vinden, usch, det blåser ju som om vi bodde granne med havet. inte precis okej. det var typ 6 minus i morse när jag fick vänta på bussen, skånetrafiken, dags att utrota dom? javisst, eller iallafall den busschauffören som körde i morse. man får så himla mycket dampa på sånna människor. idiotjävel!

nej nu ska jag inte babbla mer. har dagen fullsmockad med saker, så kan inte sitta här och roa mig, det funkar liksom inte. hehe!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: